Tiešsaistes seminārs. Grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Darba devēja izdevumi darbinieka attālināta darba izpildes gadījumā.
31. marts, 2021 pl. 19:41,
Nav komentāru
2021. gada 7. aprīlī (plkst. 11:00 – 13.00) - tiešsaistes vebinārs!
Mainoties situācijai un tendencēm pasaulē, tiek aktualizēts arī tiesiskais regulējums, tādēļ 2021. gadā spēkā stājās grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Tas ir īpaši būtiski, lai varētu nodrošināt efektīvāku nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību atbilstoši Eiropas Savienības tiesību normās ietvertajam regulējumam. Vēl viena būtiska aktualitāte ir attālināta darba piemērošanas aspekti, kas bieži vien var izraisīt neskaidrības un domstarpības. Viens no problēmjautājumiem, veicot darba pienākumus attālināti, ir darba devēja izdevumi saistībā ar darbinieka izdevumu kompensēšanu.
Iegūt vērtīgu informāciju par aktuālajiem grozījumiem Darba likumā un attālināta darba piemērošanas aspektiem ir iespējams tiešsaistes seminārā „Grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Darba devēja izdevumi darbinieka attālināta darba izpildes gadījumā.”
SEMINĀRA MĒRĶIS
Ar praktiskiem piemēriem sniegt padziļinātu informāciju un izpratni par grozījumiem Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību, kā arī par darba tiesisko attiecību regulējumu un to piemērošanu attālinātā darba formai.
SEMINĀRA MĒRĶA GRUPAS
Seminārs ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem un tiem speciālistiem, kuriem ir būtiska informācija par grozījumiem Darba likumā un darba tiesisko attiecību regulējumu, nodarbinot darbinieku attālināti un turpinot nodrošināt saimnieciskās darbības efektivitāti.
SEMINĀRA PROGRAMMA
1. Grozījumi Darba likumā un to piemērošana;
2. Darbinieka izdevumu kompensēšana, vienošanās ar Darbinieku (darba tiesisko attiecību konteksts);
3. Kā var parakstīt Darba līgumu vai Vienošanās ar darbinieku attālināti, lai tam būtu juridiskais spēks;
4. Darbinieka tiesības uz atlīdzību. Var darba devējs var atteikt un neapmaksāt izdevumus, kas rodas darbiniekam, kad viņš strādā attālināti;
5. Kā aprīkot Darbinieka darba vietu, ja nav līdzekļu , kas jāiegulda aprīkojuma iegādē;
6. Kā organizēt darba laika uzskaiti, ja darbinieks strādā attālināti.
7. Citi aktuālie jautājumi.
SEMINĀRU VADA
Aija Vāciete, praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās, darba tiesībās, darba drošības un darba aizsardzības jautājumos.
UZZINI VAIRĀK: šeit